12 Mart 2014 Çarşamba

Muhabbet Beni Bırakıp Gitme Şarkı sözü - muhabbet beni birakip gitme songtext sarki sözü

Muhabbet Beni Bırakıp Gitme
özledim seni çok
bekledim yollarini
görmedim çoktan o gözlerini
bekledim seni deli gibi
aradim bulamadim
sordum çabaladim
bunaldim kanadim
sensiz
beni birakip gitme
yarinim dünüm ruhum feda sana
beni silme gel gözyaslarimi sil
biliyorum hataliyim
sevdali yaraliyim
kilitlendim affet
askin beni susturuyor
hosgör bu kör kalbimi
gel gör bu halimi
kanayan gönlüm
unutuyor basharfini
aradim bulamadim
sordum çabaladim
bunaldim kanadim
sensiz
beni birakip gitme
yarinim dünüm ruhum feda sana
beni silme gel gözyaslarimi sil



Terimler:
 muhabbet beni birakip gitme songtext sarki sözü

lyrics oku şarkı şarkı sözleri şarkı sözü söz sözler sözleri sözü 2013 Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder